Konu
Koca Forum da tek online üyeyim :D
19-07-2008, 05:49:11
#10
Wii
myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sunucu çöktü 10 dk önce
yoksa 1 saattir burdayım
sunucu çökmesi değil. her sabah saat 5 de sunucu resetleniyor.