• 19-02-2019, 09:32:02
    #10
    Kulak çınlamasının daha çok psikolojik olduğunu düşünüyorum. Kulağınız cinlamiyorken sessiz bir ortamda beyninizden çınlama hayal edin çok şiddetli bitmek bilmeyen bir çınlama ile karsilacaksiniz deneyin ve görün. O yüzden çınlamayı düşünmemeye bakın. Psikolojik de olabilir.
  • 22-02-2019, 00:12:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    youtube dan tinnitus sound therapy leri dinleyin..
  • 22-02-2019, 09:03:07
    #12
    24 saat kulağımda o çınn sesi var. KBB gittim sorun yok, odyometre girdim güzel duyuyorum. Bazı kulakların, hassas olduğu için bu çınn sesini sürekli duyması normal olurmuş. Her zaman dikkatimi çekmiyor ama bazen onu fark ettim mi(Şu an mesela) çıldırtıyor beni. Susmak bilmeyen ses... Hayatımda asla sessiz bir ortamda kalamadım.
  • 22-02-2019, 09:26:06
    #13
    kulak çınlaması çoğunlukla tıbbın çaresiz kaldığı bir hastalıkmış, Kbbye gittiğimde doktor öyle demişti.
  • 09-05-2019, 23:21:33
    #14
    Benim sağ kulağım doğuştan beri duymaz. Kronik Otitis tanısı kondu. Sürekli bir çınlama oluyor özellikle sessiz ortamlarda. Bu ilaçla falan geçecek bir şey değil. Bol bol müzik dinle.

    Bugün işitme testi yaptırdım, her sinyal sesi duyduğumda elimi havaya kaldırmam söylendi. Fakat kulağım öyle bir çınlıyordu ki çınlamaları sinyal sesi sanıyordum. Odyometri teknikeri sinyal vermediği halde elimi kaldırıyordum Neyse testi yarıda kestik biraz hava al gel dediler. Ben de yüzümü yıkadım, dışarı çıktım, müzik dinledim geçti çınlamam. Ama şu an da hâlâ devam ediyor.
  • 10-05-2019, 00:18:36
    #15
    Bende de aynı sorun var. Bir yakınıma doktora gittiğinde bağdemcikten olabilir demişler.
  • 10-05-2019, 01:09:08
    #16
    Annemde de sorun vardı. Önce KBB gitti. Temiz. Sonra MR çektirdi beyinden temiz. Sonra basınç düzenlemek için 1 ay ilaç kullandı. Temiz.

    En sonunda gömülü 20 yaş dişini çektirip uyurken farkında olmadan dişini mi sıkıyor diye koruyucu plak alıp kullandı. Doktorun dediğine göre sinire baskı yapmış olabilirmiş 20 yaş dişi. Diğer bir doktorun tezi de dişini sıktığı için boyundaki kasların sıkılmasından dolayı sinirleri sıkıştırıp da yapabilirmiş.

    Yani gece kullanmak için diş plağı al.
    Ve gömülü yirmi yaş dişin varsa çektir.
  • 10-05-2019, 01:53:47
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu aralar yoğun olarak hissediyorum
  • 10-05-2019, 15:55:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    duhanguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemde de sorun vardı. Önce KBB gitti. Temiz. Sonra MR çektirdi beyinden temiz. Sonra basınç düzenlemek için 1 ay ilaç kullandı. Temiz.

    En sonunda gömülü 20 yaş dişini çektirip uyurken farkında olmadan dişini mi sıkıyor diye koruyucu plak alıp kullandı. Doktorun dediğine göre sinire baskı yapmış olabilirmiş 20 yaş dişi. Diğer bir doktorun tezi de dişini sıktığı için boyundaki kasların sıkılmasından dolayı sinirleri sıkıştırıp da yapabilirmiş.

    Yani gece kullanmak için diş plağı al.
    Ve gömülü yirmi yaş dişin varsa çektir.
    Hocam şuan sağ üstten 1 adet 20lik diş çıkıyor son 2 gündür farkettim sanırım ondan kaynaklı. 3 aydır çınlıyordu.