duhanguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annemde de sorun vardı. Önce KBB gitti. Temiz. Sonra MR çektirdi beyinden temiz. Sonra basınç düzenlemek için 1 ay ilaç kullandı. Temiz.

En sonunda gömülü 20 yaş dişini çektirip uyurken farkında olmadan dişini mi sıkıyor diye koruyucu plak alıp kullandı. Doktorun dediğine göre sinire baskı yapmış olabilirmiş 20 yaş dişi. Diğer bir doktorun tezi de dişini sıktığı için boyundaki kasların sıkılmasından dolayı sinirleri sıkıştırıp da yapabilirmiş.

Yani gece kullanmak için diş plağı al.
Ve gömülü yirmi yaş dişin varsa çektir.
Hocam şuan sağ üstten 1 adet 20lik diş çıkıyor son 2 gündür farkettim sanırım ondan kaynaklı. 3 aydır çınlıyordu.