Benim sağ kulağım doğuştan beri duymaz. Kronik Otitis tanısı kondu. Sürekli bir çınlama oluyor özellikle sessiz ortamlarda. Bu ilaçla falan geçecek bir şey değil. Bol bol müzik dinle.
Bugün işitme testi yaptırdım, her sinyal sesi duyduğumda elimi havaya kaldırmam söylendi. Fakat kulağım öyle bir çınlıyordu ki çınlamaları sinyal sesi sanıyordum. Odyometri teknikeri sinyal vermediği halde elimi kaldırıyordum

Neyse testi yarıda kestik biraz hava al gel dediler. Ben de yüzümü yıkadım, dışarı çıktım, müzik dinledim geçti çınlamam. Ama şu an da hâlâ devam ediyor.