24 saat kulağımda o çınn sesi var. KBB gittim sorun yok, odyometre girdim güzel duyuyorum. Bazı kulakların, hassas olduğu için bu çınn sesini sürekli duyması normal olurmuş. Her zaman dikkatimi çekmiyor ama bazen onu fark ettim mi(Şu an mesela) çıldırtıyor beni. Susmak bilmeyen ses... Hayatımda asla sessiz bir ortamda kalamadım.