• 18-01-2019, 12:25:34
    #28
    4 kere
  • 18-01-2019, 12:31:02
    #29
    r10 1 kere ******* 1 kere başka sitelerle beraber toplamda 5 kere. yine olsa yine dolandırılırım ama artık dikkatli iş yapıyoruZ
  • 18-01-2019, 13:08:33
    #30
    1 keresinde internetten yavru köpek alayım dedim ama dolandırıldım. O günden beri köpekleri sevmiyorum.
  • 18-01-2019, 14:30:51
    #31
    R10'da 2 yıldır varım ve sıfır kez dolandırıldım. *******nda ise ilk çocukluk dönemimde çok pis emeği mi çalmıştı biri ve çok lanet bir forum demeden de geçemeyeceğim yönetimi hakkında.
  • 18-01-2019, 16:03:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    2 Kere
    1. R10 VDS Firmasi Sagolsun
    2. Facebooktan Youtube Hesabi İcin

    Miktarlar cok kucuk ancak dolandirilmam bana koydu acikcasi.

    Ozellikle 14 Yasindaki Cocuktan Dolandirilmam
  • 18-01-2019, 21:33:21
    #33
    1 kere 5 azn oda nick benzerliğindendi nicki hala gözümün önünde Joker
    Dolandırılınca biraz terleyip kulakları ısınanlar burda mı
  • 18-01-2019, 21:43:11
    #34
    R10'da 1 defa dolandırıldım. (Birçok kişiyle birlikte dolandırıldık )

    Dava açtım.
    Ücreti geri iade etti.
    Mahkeme kovuşturmaya yer yok demesine rağmen, telefonda avukatıyla birlikte biz ettik, sen etme diye ağladı.