• 18-01-2019, 10:43:21
    #19
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    50 tl dolandırıldım 5 sene önce R10 dan birine. Şuanda iki şikayet oluşturdum cimere... Cumhuriyet baş savcılığı şuan işlem de görünüyor.
  • 18-01-2019, 10:58:58
    #20
    Örneğin bir tanesi takipmerkezi com tr sitesi, sahibiyle içerik çalışması konusunda anlaştık. 50 lira için 5 - 6 kere yalan söyledi. (Ha bu gün ha yarın, haftaya, önümüzdeki ay, bu ara çok sıkışığım vs. vs. vs.) 7-8 ay bekledim, insan halidir parası yoktır diye. Fakat yalanları uzattı uzattı, en son forumakonu açacağım dedim ve bana 1. sıraya çıkamadık sana para atmıyorum dedi ve beni suçlu çıkardı. Kendisinden 2 sefer 50 TL ödeme almıştım, 100 liraya sıralamada olmayı mı bekliyor? Yoksa kendisi karakterden yoksunluğunu çalıştığı insanlara mı mal ediyor? Geçen gün bakayım dedim zaten forumdan uzaklaştırılmış.
  • 18-01-2019, 11:11:03
    #21
    çok 😔
    insanların iyiliğini suistimal eden kişiler yüzünden doğru insanlarada güvenemez olduk.
  • 18-01-2019, 11:14:57
    #22
    Akifcan Küllü var parayı aldı göndermedi sim kartları Genelde 1-2 olumlu yorum alıp 3. de kalpazanlık yapıyor bunlar.
  • 18-01-2019, 11:21:48
    #23
    metin2 oyununda çarpılmıştım ama o adamı bulsam madalya takarım cidden
  • 18-01-2019, 11:24:41
    #24
    1 kere dolandırıldım mobil uygulama için. İyi niyetimden. Tuttum üniversite öğrencisi diye 2 aylık süre verdim 200 TL için. Hırsız herif kenara günde 3 TL atsa yine ödeyecekti. Neyse sinirlendim yine.
  • 18-01-2019, 12:10:14
    #25
    Üyeliği durduruldu
    R10'da 1 kere dolandırıldım. Açtığım dava da takipsizlikle sonuçlandı Sonra dolandırıldığım malum büyük haber sitesi R10'da sansürlendi
  • 18-01-2019, 12:20:24
    #26
    Bu forumda iki diğer forumda 3 kere. İnsana en çok diğer forumda moderatörken dolandırılmak koyuyor.

    Not: Şuan diğer forumda yetkim yok.
  • 18-01-2019, 12:22:36
    #27
    sanalda bir kez