Kaç kere dolandırıldınız?
33
●835
- 18-01-2019, 10:43:2150 tl dolandırıldım 5 sene önce R10 dan birine. Şuanda iki şikayet oluşturdum cimere... Cumhuriyet baş savcılığı şuan işlem de görünüyor.
- 18-01-2019, 10:58:58Örneğin bir tanesi takipmerkezi com tr sitesi, sahibiyle içerik çalışması konusunda anlaştık. 50 lira için 5 - 6 kere yalan söyledi. (Ha bu gün ha yarın, haftaya, önümüzdeki ay, bu ara çok sıkışığım vs. vs. vs.) 7-8 ay bekledim, insan halidir parası yoktır diye. Fakat yalanları uzattı uzattı, en son forumakonu açacağım dedim ve bana 1. sıraya çıkamadık sana para atmıyorum dedi ve beni suçlu çıkardı. Kendisinden 2 sefer 50 TL ödeme almıştım, 100 liraya sıralamada olmayı mı bekliyor? Yoksa kendisi karakterden yoksunluğunu çalıştığı insanlara mı mal ediyor?
Geçen gün bakayım dedim zaten forumdan uzaklaştırılmış.
- 18-01-2019, 11:11:03çok 😔
insanların iyiliğini suistimal eden kişiler yüzünden doğru insanlarada güvenemez olduk. - 18-01-2019, 11:14:57Akifcan Küllü var parayı aldı göndermedi sim kartları
Genelde 1-2 olumlu yorum alıp 3. de kalpazanlık yapıyor bunlar.
- 18-01-2019, 11:21:48metin2 oyununda çarpılmıştım ama o adamı bulsam madalya takarım cidden
- 18-01-2019, 12:10:14Üyeliği durdurulduR10'da 1 kere dolandırıldım. Açtığım dava da takipsizlikle sonuçlandı
Sonra dolandırıldığım malum büyük haber sitesi R10'da sansürlendi
- 18-01-2019, 12:20:24Bu forumda iki diğer forumda 3 kere. İnsana en çok diğer forumda moderatörken dolandırılmak koyuyor.

Not: Şuan diğer forumda yetkim yok.
Geçen gün bakayım dedim zaten forumdan uzaklaştırılmış.