1 kere dolandırıldım mobil uygulama için. İyi niyetimden. Tuttum üniversite öğrencisi diye 2 aylık süre verdim 200 TL için. Hırsız herif kenara günde 3 TL atsa yine ödeyecekti. Neyse sinirlendim yine.