• 18-01-2019, 09:18:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Akrabalarimdan çok kazık yedim yiyorum normalde tavır alamıyorum akrabalara
  • 18-01-2019, 09:20:41
    #11
    Ben 3 defa dolandırıldım. Çok değişik bir duygu ama
  • 18-01-2019, 09:28:02
    #12
    1 kez instagram takipçi satarken. Onu da geri aldım, adam kurnaz zannediyor kendisini takipçi işlemi için hesabıma para gönderimini yapıyor bir kadının üzerinden 40TL falandı yanlış hatırlamıyorsam işlemi biz gönderiyoruz. 1 gün ya geçti ya geçmedi bankada havalenin iadesini istemişler parayı banka aldı arada tutuyordu falan derken bizi haklı bulup parayı verdiler yani 0. Bir de şimdi bir süredir forumdan iş yaptığım arkadaştan ufak bir ödeme bekliyorum. Hiç üzerine basmıyordu istiyorum birkaç gündür. Bakalım ne olacak
  • 18-01-2019, 09:30:29
    #13
    ilk basta saymaya basladim sonra da biraktim saymayi hep dedigim kelime şu buda tercube oldu bunlarin ayri bir egitimimi var anlamadim
  • 18-01-2019, 09:32:34
    #14
    şuana kadar 3 kere ama unutmayın;
    "Tecrübe en pahalı şeydir. Zira hiçbir para ile satın alamazsınız."
    tecrübe deyip geçiyorum
  • 18-01-2019, 10:28:16
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 kere öz dayımdan. Zaten insana ne gelirse akrabadan geliyor.
  • 18-01-2019, 10:29:24
    #16
    Çok şükür 1.
    O da ilk ticaretimde
    Bir kere de para alamadığım oldu ama önemsiz.
  • 18-01-2019, 10:36:04
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kere bu konular açıldı?
    2018 yılına ait bir konu gördüm ilk nasıl dolandırıldınız diye. uzun zamandır böyle bir konu açılmadı ya da ben denk gelmedim. konu altına zaten edit olarak saçma geldiyse silinebilir yazdım sikayetiniz varsa report edersin usta. ben sadece bir tane gördüm o da sizin cevabınıza istinaden.
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 defa dolandırıldım. Çok değişik bir duygu ama
    güldürdün hocam.
  • 18-01-2019, 10:40:54
    #18
    Kac defa hatirlamiyorum ama baya bir var, bunye alisti..