1 kez instagram takipçi satarken. Onu da geri aldım, adam kurnaz zannediyor kendisini takipçi işlemi için hesabıma para gönderimini yapıyor bir kadının üzerinden 40TL falandı yanlış hatırlamıyorsam işlemi biz gönderiyoruz. 1 gün ya geçti ya geçmedi bankada havalenin iadesini istemişler parayı banka aldı arada tutuyordu falan derken bizi haklı bulup parayı verdiler yani 0. Bir de şimdi bir süredir forumdan iş yaptığım arkadaştan ufak bir ödeme bekliyorum. Hiç üzerine basmıyordu istiyorum birkaç gündür. Bakalım ne olacak