Örneğin bir tanesi takipmerkezi com tr sitesi, sahibiyle içerik çalışması konusunda anlaştık. 50 lira için 5 - 6 kere yalan söyledi. (Ha bu gün ha yarın, haftaya, önümüzdeki ay, bu ara çok sıkışığım vs. vs. vs.) 7-8 ay bekledim, insan halidir parası yoktır diye. Fakat yalanları uzattı uzattı, en son forumakonu açacağım dedim ve bana 1. sıraya çıkamadık sana para atmıyorum dedi ve beni suçlu çıkardı. Kendisinden 2 sefer 50 TL ödeme almıştım, 100 liraya sıralamada olmayı mı bekliyor? Yoksa kendisi karakterden yoksunluğunu çalıştığı insanlara mı mal ediyor?

Geçen gün bakayım dedim zaten forumdan uzaklaştırılmış.