R10'da 1 defa dolandırıldım. (Birçok kişiyle birlikte dolandırıldık )

Dava açtım.
Ücreti geri iade etti.
Mahkeme kovuşturmaya yer yok demesine rağmen, telefonda avukatıyla birlikte biz ettik, sen etme diye ağladı.