Konu
Kaç kere dolandırıldınız?
18-01-2019, 14:30:51
#31
GoMaster
R10'da 2 yıldır varım ve sıfır kez dolandırıldım. *******nda ise ilk çocukluk dönemimde çok pis emeği mi çalmıştı biri ve çok lanet bir forum demeden de geçemeyeceğim yönetimi hakkında.