Akk'yi kaldırıyorum ama bak milader şimdi sana bi çubuk vericem eğer akk kalktı diye yüklenirsen internete o çubuk 100gb'ye ulaşınca ince çubuk vericem onla kullancaksın interneti.
akn olayını bilenler anladı bile mevzuyu.
adil kullanım noktası kalkıyor dendi kalktı bir sevinç kıyamet 1 ay sonra "milader akk diye birşey çıkarıyom bek açılımı adil kullanım kotası ona göre heee" demişlerdi
acı ama gerçek
henüz altyapı olarak sağlam değiller illaki bir yamuk yapıcaklar bak görüceksiniz
hızları düşürürler bence. 3 hız alan adamın 2'ye düşer aynı mantığa gelir.
Ben yeni sistemi anlamadım. Eskiye mi döndük, hani şu 4 gb kotayı aşınca kol gibi fatura geliyordu
Valla hocam kendileri bile bilmiyorlar ne yaptıklarını.
Hayırlısı diyelim.
Ben hala inanmıyorum gerçek sınırsız internet verebilecek altyapının olduğuna.
Şöyle birşey okudum bende,
50 mbit 100 gb kota, internet 100 gb geçince otomatik duracak ve ek paket alınacak. Ek paketsiz internetlerde hızı aknden bir yok daha iyi hızla devam edecek.
Bakan ise tamamen kota ve kota vs kesinlikle olmayacağını söyledi.