• 22-11-2018, 02:10:27
    #1
    Akk'yi kaldırıyorum ama bak milader şimdi sana bi çubuk vericem eğer akk kalktı diye yüklenirsen internete o çubuk 100gb'ye ulaşınca ince çubuk vericem onla kullancaksın interneti.

    akn olayını bilenler anladı bile mevzuyu.

    adil kullanım noktası kalkıyor dendi kalktı bir sevinç kıyamet 1 ay sonra "milader akk diye birşey çıkarıyom bek açılımı adil kullanım kotası ona göre heee" demişlerdi

    aynısı olmaz umarım
  • 22-11-2018, 02:13:53
    #2
    Üzdünüz hocam
  • 22-11-2018, 02:15:00
    #3
    Ben yeni sistemi anlamadım. Eskiye mi döndük, hani şu 4 gb kotayı aşınca kol gibi fatura geliyordu
  • 22-11-2018, 02:15:22
    #4
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzdünüz hocam
    acı ama gerçek
    henüz altyapı olarak sağlam değiller illaki bir yamuk yapıcaklar bak görüceksiniz
    hızları düşürürler bence. 3 hız alan adamın 2'ye düşer aynı mantığa gelir.



    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yeni sistemi anlamadım. Eskiye mi döndük, hani şu 4 gb kotayı aşınca kol gibi fatura geliyordu
    Valla hocam kendileri bile bilmiyorlar ne yaptıklarını.
    Hayırlısı diyelim.
    Ben hala inanmıyorum gerçek sınırsız internet verebilecek altyapının olduğuna.
  • 22-11-2018, 02:24:25
    #5
    netspeed kullanıyorum akn'siz 16 mb 52 tl
  • 22-11-2018, 02:31:50
    #6
    Bende netspeed kullanıyorum memnunum, akkde kalkarsa on numara olacak. 65 lira ödüyorum 50mb hız 4 up alıyorum 200gb kota var.
  • 22-11-2018, 02:44:39
    #7
    Turknet kullanıuyorum Akn yok hız çok iyi maşallah çok memnumum arkadaşına öneriyosun bir ay bedava oluyor felan bunu yapan firmalar var neden olmasın
  • 22-11-2018, 09:53:58
    #8
    Şöyle birşey okudum bende,
    50 mbit 100 gb kota, internet 100 gb geçince otomatik duracak ve ek paket alınacak. Ek paketsiz internetlerde hızı aknden bir yok daha iyi hızla devam edecek.

    Bakan ise tamamen kota ve kota vs kesinlikle olmayacağını söyledi.
  • 26-11-2018, 10:44:10
    #9
    Kaldırıyorum ama fiyatları bindiriyorum bak???
    Diyorlar şu aralar.