Konu
AKK'yi kaldırıyorum amaaa..
22-11-2018, 02:15:00
#3
Flexible
Ben yeni sistemi anlamadım. Eskiye mi döndük, hani şu 4 gb kotayı aşınca kol gibi fatura geliyordu