FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzdünüz hocam
acı ama gerçek
henüz altyapı olarak sağlam değiller illaki bir yamuk yapıcaklar bak görüceksiniz
hızları düşürürler bence. 3 hız alan adamın 2'ye düşer aynı mantığa gelir.



Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yeni sistemi anlamadım. Eskiye mi döndük, hani şu 4 gb kotayı aşınca kol gibi fatura geliyordu
Valla hocam kendileri bile bilmiyorlar ne yaptıklarını.
Hayırlısı diyelim.
Ben hala inanmıyorum gerçek sınırsız internet verebilecek altyapının olduğuna.