Şöyle birşey okudum bende,
50 mbit 100 gb kota, internet 100 gb geçince otomatik duracak ve ek paket alınacak. Ek paketsiz internetlerde hızı aknden bir yok daha iyi hızla devam edecek.

Bakan ise tamamen kota ve kota vs kesinlikle olmayacağını söyledi.