@AhmetKa; dikkat ettiyseniz bir markaya ait poşete vurgu yapıyorlar, o markadan alışveriş yapmak ya da poşetini taşımak bu kadar kötü bir durum mu anlayamadım, bir haberde görünce bende merak ettim doğrusu
@AhmetKa; dikkat ettiyseniz bir markaya ait poşete vurgu yapıyorlar, o markadan alışveriş yapmak ya da poşetini taşımak bu kadar kötü bir durum anlayamadım, bir haberde görünce bende merak ettim doğrusu
Kğılı denen marka pahaı.Diğer yorumdada ise paraya kıyılmış deniyor oda pahalı.Ama bim poşeti ucuz.kendi çaplarında bi espri döndürmeey çalışıyorlar.en ucuz marka bim olduğundan onu söylüyorlardır.
Kenzodan pantolon almışsın 500 600 liraya onun posetiyle terziye gidiyorsun beyaz posetile çıkıyorsun.
Efordan takım elbise almışsın
Pantolon paca boyu ya da cekette işlem olacak gidip beyaz hayırlı olsun posetiyle çıkıyorsun.
Ben şeffaf saydam poşete karşıyım görmesin içindekini kimse