Kenzodan pantolon almışsın 500 600 liraya onun posetiyle terziye gidiyorsun beyaz posetile çıkıyorsun.
Efordan takım elbise almışsın
Pantolon paca boyu ya da cekette işlem olacak gidip beyaz hayırlı olsun posetiyle çıkıyorsun.
Ben şeffaf saydam poşete karşıyım görmesin içindekini kimse