• 13-12-2017, 16:13:19
    #10
    Poşet takıntısı değil onlarınki, gösteriş çabası.
  • 13-12-2017, 16:13:28
    #11
    bikere bim candır. bimin geçtiği yazılarda içtenlik vardır tebessüm vardır.
    birde şu gerçek var. avm de hem lwc den hem zaradan alışveriş yaptıysa birisi lcw poşetini zaranın arkasına saklıyor. fakat ukrayna ve rusyada lcw poşeti herkesin elinde gururla dolaştırılıyor. buda bizim ayıbımız. kendi markamız yerine ecnebi markalarının reklamını yapıyoruz. ve lcw nin ayıbı poşetini taşıyanları utandılaracak kalitede ürün satması.
  • 13-12-2017, 16:14:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bim mağazalarındaki ürünleri başka hiçbir yerde bulamıyorum. Aynısı hatta daha kötüsü bile en az 2 katı. Aylık gelirim giydiği dona kadar marka olan adamlardan daha fazla ancak ben parayı emeğimle ve çok çok çalışarak türlü zorluklarla kazanıyorum. Kendi emeğime saygı olsun diye Herşeyin kaliteli ve uygun olanını kullanmam gerekiyor. Bu arada o şakaları yapan adamların harcamaya parası bile yoktur, emin olabilirsiniz.
  • 13-12-2017, 16:18:37
    #13
    Elinde tuttuğu poşetin üstünde yazan markaya önem veren insanlarız.
  • 13-12-2017, 16:47:38
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi kaç mağazada müdürlük yaptım gıda üzerine en sinir oldugum konu poşetti sigaraya bile poşet isterlerdi akıl almaz derecede poşet çılgınlıgı vardı.
  • 14-12-2017, 01:29:11
    #15
    BİM Poşetinin mazisi rahat 7-8 yıl var hocam uzun hikaye amaç "komiklik" diyim.