Bim mağazalarındaki ürünleri başka hiçbir yerde bulamıyorum. Aynısı hatta daha kötüsü bile en az 2 katı. Aylık gelirim giydiği dona kadar marka olan adamlardan daha fazla ancak ben parayı emeğimle ve çok çok çalışarak türlü zorluklarla kazanıyorum. Kendi emeğime saygı olsun diye Herşeyin kaliteli ve uygun olanını kullanmam gerekiyor. Bu arada o şakaları yapan adamların harcamaya parası bile yoktur, emin olabilirsiniz.