kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@AhmetKa; dikkat ettiyseniz bir markaya ait poşete vurgu yapıyorlar, o markadan alışveriş yapmak ya da poşetini taşımak bu kadar kötü bir durum anlayamadım, bir haberde görünce bende merak ettim doğrusu
Kğılı denen marka pahaı.Diğer yorumdada ise paraya kıyılmış deniyor oda pahalı.Ama bim poşeti ucuz.kendi çaplarında bi espri döndürmeey çalışıyorlar.en ucuz marka bim olduğundan onu söylüyorlardır.