Aslında daha önce de çok düşündüm ama yapamadım. Bu sefer yapacağıma inanıyorum, bunu yapmak benim için zor ama yapacak birşey yok.
Şu formların hepsini merkeze bırakmalıyım. Hepiniz sevindiniz dimi.
Formu bırakma kararı aldım.
39
●3.026
- 20-11-2017, 12:31:12Şakaya şakayla cevap mı yoksa anlaşılamamak mı çözemedimAhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
