• 20-11-2017, 12:27:04
    #1
    iyisite.NET
    Aslında daha önce de çok düşündüm ama yapamadım. Bu sefer yapacağıma inanıyorum, bunu yapmak benim için zor ama yapacak birşey yok.
    Şu formların hepsini merkeze bırakmalıyım. Hepiniz sevindiniz dimi.
  • 20-11-2017, 12:29:13
    #2
    Bırakabilirsiniz tabi ama neden konu açma gereği duyuluyor ki ? Gitme nolur demek için mi bü hoşçakal için mi ? Neyse hocam hayırlı günler
  • 20-11-2017, 12:31:12
    #3
    Gold üye
    AhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakabilirsiniz tabi ama neden konu açma gereği duyuluyor ki ? Gitme nolur demek için mi bü hoşçakal için mi ? Neyse hocam hayırlı günler
    Şakaya şakayla cevap mı yoksa anlaşılamamak mı çözemedim
  • 20-11-2017, 12:31:23
    #4
    Son oluruyla pm lütfen
  • 20-11-2017, 12:32:48
    #5
    Sen bırakmazsan ben bırakacağım artık 😂
  • 20-11-2017, 12:37:24
    #6
  • 20-11-2017, 12:37:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Form değil forum Allaha emanet kardeş
  • 20-11-2017, 12:37:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merkezden ulaştılar bana hala bırakmamışsın, seni mi beklicez ?
  • 20-11-2017, 12:38:47
    #9
    Allah kimseyi yaptıgı espriyi acıklamak zorunda bırakmasın