Konu
Formu bırakma kararı aldım.
20-11-2017, 12:29:13
#2
AhmetKa
Bırakabilirsiniz tabi ama neden konu açma gereği duyuluyor ki ? Gitme nolur demek için mi bü hoşçakal için mi ? Neyse hocam hayırlı günler