AhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakabilirsiniz tabi ama neden konu açma gereği duyuluyor ki ? Gitme nolur demek için mi bü hoşçakal için mi ? Neyse hocam hayırlı günler
Şakaya şakayla cevap mı yoksa anlaşılamamak mı çözemedim