Konu
Formu bırakma kararı aldım.
20-11-2017, 12:31:12
#3
instads
Gold üye
AhmetKa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bırakabilirsiniz tabi ama neden konu açma gereği duyuluyor ki ? Gitme nolur demek için mi bü hoşçakal için mi ? Neyse hocam hayırlı günler
Şakaya şakayla cevap mı yoksa anlaşılamamak mı çözemedim