Konu
Formu bırakma kararı aldım.
20-11-2017, 12:27:04
#1
Linux
iyisite.NET
Aslında daha önce de çok düşündüm ama yapamadım. Bu sefer yapacağıma inanıyorum, bunu yapmak benim için zor ama yapacak birşey yok.
Şu formların hepsini merkeze bırakmalıyım. Hepiniz sevindiniz dimi.