Anket Ne Tarz Müzik Dinliyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 129
Ne Tarz Müzik Dinliyorsunuz?
Rock & Metal
%31,78 (41 Oy)
Rap
%26,36 (34 Oy)
Arabesk
%10,08 (13 Oy)
Pop
%12,40 (16 Oy)
R&B
%1,55 (2 Oy)
Techno
%6,98 (9 Oy)
Reggea
%0 (0 Oy)
Türk Sanat Müziği
%10,85 (14 Oy)
  • 24-04-2008, 11:14:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman ayırdığınız şeye bak ya , kim ne derse dinlesin bunu öğrenmenin kişiye veya kişilere ne gibi artısı olabilir ki..
    saçma, her zaman iş olmaz insanların asosyal olmaması için eğlenceyede ihtiyaçları var ve maxigeyiq bölümünde olduğunuda unutma
  • 24-04-2008, 11:17:54
    #11
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman ayırdığınız şeye bak ya , kim ne derse dinlesin bunu öğrenmenin kişiye veya kişilere ne gibi artısı olabilir ki..
    pardon bölüm maxigeyik değilmiydi? bizde geyik yapıyoruz. laflaşıyoruz.
  • 24-04-2008, 11:18:30
    #12
    Misafir
    buraq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma, her zaman iş olmaz insanların asosyal olmaması için eğlenceyede ihtiyaçları var ve maxigeyiq bölümünde olduğunuda unutma
    Abicim sen yanlış anladın , ben maxigeyiq karşıtı biri değilim..Geyik yapılır , ama bu konunun geyikle de alakası yokki..Geyik için açılan konuda maksat gülmek eğlenmek yeni kişiler tanımak , yeni tanıdığımız üyelerle samimiyeti artırmaktır..
    ama bu konuda bunların hiçbirini göremiyorum ben..
    Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim

    Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
  • 24-04-2008, 11:23:58
    #13
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim

    Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
    hayırdır hocam? birsıkıntın mı var? anlatmak ister misin?

    dipnot: bak ne güzel tanışıyoruz, samimileşiyoruz
  • 24-04-2008, 11:24:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abicim sen yanlış anladın , ben maxigeyiq karşıtı biri değilim..Geyik yapılır , ama bu konunun geyikle de alakası yokki..Geyik için açılan konuda maksat gülmek eğlenmek yeni kişiler tanımak , yeni tanıdığımız üyelerle samimiyeti artırmaktır..
    ama bu konuda bunların hiçbirini göremiyorum ben..
    Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim
    Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
    estağfurullah, özür dilencek bişi yokta tabi burdan bakınca bu durumda yerden göğe kadar haklısın ama, ama.. ama işte yakosin
    bırak takılak biz en azından forumdaki çoğu kişi gibi kimseyi dolandırmıyoruz kendi halimizde uslu uslu yazışıyoruz
  • 24-04-2008, 11:27:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sagopa kajmer rap
  • 24-04-2008, 11:31:03
    #16
    Tabii ki rap.

    Türkçe rap 'de, Kadıköy Acil (alaturka mavzer , emre baransel ağırlıklı) Ayrıca sansar salvo, giyotin. Bi aralar sabah akşam dinlediğim deli gibi hayranı olduğum ama artık pek sevmediğim Sagopa.

    Yabancı rap de. Dünyanın en güçlü sesi 2pac. Eminem, bazen 50 cent ve jay-z.
  • 24-04-2008, 11:34:00
    #17
    ST-Ergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki rap.

    Türkçe rap 'de, Kadıköy Acil (alaturka mavzer , emre baransel ağırlıklı) Ayrıca sansar salvo, giyotin. Bi aralar sabah akşam dinlediğim deli gibi hayranı olduğum ama artık pek sevmediğim Sagopa.

    Yabancı rap de. Dünyanın en güçlü sesi 2pac. Eminem, bazen 50 cent ve jay-z.
    bak metalciyim ama sagopa'ya saygım var xD
    yok öyle bende müzik ayrımı :] rock - rap kavgası : ]
    rapde dinlemişliğim var.. ama bu hardcore dediklerinden xD crunk xD
    benim için önemli olan vokalin gücü
    haykırsınlar yeter
  • 24-04-2008, 11:55:33
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar bu konuyuda rap mi rock mu sagopa mı ceza mı olayına çevirmeyelimde sonra