yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abicim sen yanlış anladın , ben maxigeyiq karşıtı biri değilim..Geyik yapılır , ama bu konunun geyikle de alakası yokki..Geyik için açılan konuda maksat gülmek eğlenmek yeni kişiler tanımak , yeni tanıdığımız üyelerle samimiyeti artırmaktır..
ama bu konuda bunların hiçbirini göremiyorum ben..
Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim
Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
estağfurullah, özür dilencek bişi yokta tabi burdan bakınca bu durumda yerden göğe kadar haklısın ama, ama.. ama işte yakosin
bırak takılak biz en azından forumdaki çoğu kişi gibi kimseyi dolandırmıyoruz kendi halimizde uslu uslu yazışıyoruz