yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim

Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
hayırdır hocam? birsıkıntın mı var? anlatmak ister misin?

dipnot: bak ne güzel tanışıyoruz, samimileşiyoruz