Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim
Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş
hayırdır hocam? birsıkıntın mı var? anlatmak ister misin?
dipnot: bak ne güzel tanışıyoruz, samimileşiyoruz