saçma, her zaman iş olmaz insanların asosyal olmaması için eğlenceyede ihtiyaçları var ve maxigeyiq bölümünde olduğunuda unutma
Abicim sen yanlış anladın , ben maxigeyiq karşıtı biri değilim..Geyik yapılır , ama bu konunun geyikle de alakası yokki..Geyik için açılan konuda maksat gülmek eğlenmek yeni kişiler tanımak , yeni tanıdığımız üyelerle samimiyeti artırmaktır..
ama bu konuda bunların hiçbirini göremiyorum ben..
Bazen normal şeyler bile ters gelebiliyor bana belki o günlerden birindeyim.. Konuyu katlettiğim için özür dilerim
Neyse oyumu kullanıp ikiliyeyim ben yavaş yavaş