ST-Ergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki rap.

Türkçe rap 'de, Kadıköy Acil (alaturka mavzer , emre baransel ağırlıklı) Ayrıca sansar salvo, giyotin. Bi aralar sabah akşam dinlediğim deli gibi hayranı olduğum ama artık pek sevmediğim Sagopa.

Yabancı rap de. Dünyanın en güçlü sesi 2pac. Eminem, bazen 50 cent ve jay-z.
bak metalciyim ama sagopa'ya saygım var xD
yok öyle bende müzik ayrımı :] rock - rap kavgası : ]
rapde dinlemişliğim var.. ama bu hardcore dediklerinden xD crunk xD
benim için önemli olan vokalin gücü
haykırsınlar yeter