• 30-03-2008, 22:27:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Can sıkıntısı iyidir.Sıkılan can zor çıkar.
    Diye iğrenç espri yapan bi arkadaş tanıyorum :P
    Malesef bende az önce tanışmak zorunda kaldım
  • 30-03-2008, 22:28:40
    #11
    burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Can sıkıntısı iyidir.Sıkılan can zor çıkar.
    Diye iğrenç espri yapan bi arkadaş tanıyorum :P
    yaptığın(yapamadığın (!)) espri canımı sıktı
  • 30-03-2008, 22:34:47
    #12
    *** şu okul bi bitsin herşeyi a nokta k diye oluşturulan bi küfürlü kelime grubundan yapacam
  • 30-03-2008, 22:37:35
    #13
    arkadaşlar canınızın sıkılması normal.. bugün pazar.. bari hafta sonları çıkın gezin arkadaşlarınızla buluşun, akşamları yapın yapacağınızı.. yaş ilerleyip gidiyor hayatın kıymetini bilin, sonra "yaş bitmiş iş bitmiş" diyenler olursa hiç şaşırmayın 12 saat pc başında duruyorum demiş arkadaşın biri durum vahim...
  • 31-03-2008, 15:13:15
    #14
    TeKKursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar canınızın sıkılması normal.. bugün pazar.. bari hafta sonları çıkın gezin arkadaşlarınızla buluşun, akşamları yapın yapacağınızı.. yaş ilerleyip gidiyor hayatın kıymetini bilin, sonra "yaş bitmiş iş bitmiş" diyenler olursa hiç şaşırmayın 12 saat pc başında duruyorum demiş arkadaşın biri durum vahim...
    pazartesi oldu hala canım sıkılıyo şaka bi yana insanın içinde birşey yapmak adına bi heyecan olur ya o kayboldu bende :|
  • 31-03-2008, 15:29:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PC'den uzaklaş, gez dolaş. Geçer..
  • 31-03-2008, 15:31:29
    #16
    Hiç kitap okumayı denedinizmi? ama öyle php aspnet java kitapları değil, şöyle okuyunca elinizden bırakamayacağınız, bırakıncada acaba devamında ne oluyor diye oturduğunuz yerde sizi rahatsız edecek bir kitap...
    Bence deneyin.
  • 31-03-2008, 15:34:21
    #17
    biri bana script versin onla uğraşayım sıkıntım geçsin delirecem ya
  • 31-03-2008, 15:41:26
    #18
    Bende delirmek üzereyim , hergün sabah dersane öğleden sonra etüt ( tabii gidersem ) gelince pc veya tv arada bir uzaklaşıp yemek yeme faslı böyle monoton geçiyor günler . Haliyle sinir oluyorum birisi birşey dedimi bana ... Sorada üzülüyorum