burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Can sıkıntısı iyidir.Sıkılan can zor çıkar.
Diye iğrenç espri yapan bi arkadaş tanıyorum :P
Malesef bende az önce tanışmak zorunda kaldım