arkadaşlar canınızın sıkılması normal.. bugün pazar.. bari hafta sonları çıkın gezin arkadaşlarınızla buluşun, akşamları yapın yapacağınızı.. yaş ilerleyip gidiyor hayatın kıymetini bilin, sonra "yaş bitmiş iş bitmiş" diyenler olursa hiç şaşırmayın

12 saat pc başında duruyorum demiş arkadaşın biri durum vahim...
pazartesi oldu hala canım sıkılıyo

şaka bi yana insanın içinde birşey yapmak adına bi heyecan olur ya o kayboldu bende :|