bugün acayip canım sıkılıyor ne yapsam olmuyor varmı bunun çaresi..canı sıkılanlardan dinleyelim bakalım...
Canı Sıkılanlar Topiği
25
●505
- 30-03-2008, 21:31:55Üyeliği durdurulduAynen öyle!DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kan reva içinde hep, kanamaz denen yerlerim.. - 30-03-2008, 21:55:52kurtulmanın yolu nedir peki :ODuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2008, 22:01:41MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bulamadım Bulursan banada söylersin. - 30-03-2008, 22:26:10Can sıkıntısı iyidir.Sıkılan can zor çıkar.
Diye iğrenç espri yapan bi arkadaş tanıyorum :P