• 30-03-2008, 21:30:06
    #1
    Arkadaşlar sanırım r10 un böyle bir topiğe ihtiyacı vardı bugün acayip canım sıkılıyor ne yapsam olmuyor varmı bunun çaresi..canı sıkılanlardan dinleyelim bakalım...
  • 30-03-2008, 21:30:59
    #2
    2 aydır canım sıkılıyor kendi kendimi yiyiyorum hergün..
  • 30-03-2008, 21:31:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aydır canım sıkılıyor kendi kendimi yiyiyorum hergün..
    Aynen öyle!

    kan reva içinde hep, kanamaz denen yerlerim..
  • 30-03-2008, 21:55:52
    #4
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aydır canım sıkılıyor kendi kendimi yiyiyorum hergün..
    kurtulmanın yolu nedir peki :O
  • 30-03-2008, 22:01:41
    #5
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurtulmanın yolu nedir peki :O

    Ben bulamadım Bulursan banada söylersin.
  • 30-03-2008, 22:02:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    benimde son zamanlarda canım sıkılmaya başladı ne yapsak
  • 30-03-2008, 22:04:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    namaz kılın bence iç huzurumuz eksik günde 12 saat pc başındayız paranoyak oluyoruz
  • 30-03-2008, 22:04:39
    #8
    canınızın sıkıldığını düşünürseniz çekim yasasına göre hep canınız sıkılır beyinde canınızın sıkıldığınızı attığınızda sıkılmayacaksınız.

    Alıntıdır. SIR Kitabından
  • 30-03-2008, 22:26:10
    #9
    Can sıkıntısı iyidir.Sıkılan can zor çıkar.

    Diye iğrenç espri yapan bi arkadaş tanıyorum :P