Konu
Canı Sıkılanlar Topiği
30-03-2008, 21:30:06
#1
MicroChip
Arkadaşlar sanırım r10 un böyle bir topiğe ihtiyacı vardı
bugün acayip canım sıkılıyor ne yapsam olmuyor varmı bunun çaresi..canı sıkılanlardan dinleyelim bakalım...