• 11-04-2008, 10:58:41
    Üyeliği durduruldu
    zuperboy92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    erdem o ne biçim masaüstü
    Ram'in kaç acaba üst taraftaki sidebar hiç kasıyor mu? ya da kaç mb ram yemekte kendisi

    Bu önceki masaüstüm


    Buda yeni masaüstüm
  • 11-04-2008, 10:59:51
    Araba acayip hoş duruyor (: Scorpion..
  • 11-04-2008, 11:07:14
    Bizim sıpanin oyunlari karizmayi zedeliyor ama olsun
  • 11-04-2008, 17:18:18
    Üyeliği durduruldu
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu masaüstüresmini atabilirmisin bana zahmet olmazssa sana
  • 11-04-2008, 17:28:08
    Kurumsal PLUS
  • 11-04-2008, 17:35:03
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba acayip hoş duruyor (: Scorpion..
    teşekkür ederim
  • 15-04-2008, 22:30:18
    Üyeliği durduruldu
    @Hasan attım masaüstü resmini ekte
  • 15-04-2008, 23:20:34
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dr.Wave vazgeçemedin xp'den
  • 16-04-2008, 02:39:19
    Buda benim ki.Düzenli olmaya çalışıyorum.