zuperboy92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

erdem o ne biçim masaüstü
Ram'in kaç acaba üst taraftaki sidebar hiç kasıyor mu? ya da kaç mb ram yemekte kendisi

Bu önceki masaüstüm


Buda yeni masaüstüm