Merhaba arkadaşlar .
20:00 'da oynanacak olan TRabzonspor - GS maç tahmini yapalım buyrun..:
Ben 2-1 yeneriz diyorum.. inşALLAH
Trabzonspor - GS maç tahmini
6
●273
- 21-09-2015, 18:41:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Galatasaraylıyım ancak o oynanan futbolu gördükçe keşke trabzon tarihi fark atsa da bize artık birileri takımda birşeylerin yerinde olmadığını görse dedim ama gel gör ki trabzon o kadar direğe attı dışarı attı en son dayanamadı kendi kalesine attıRapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2015, 19:01:40Üyeliği durdurulduKheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGS'Lisiniz galiba? Maç günü neden yazmadınız?; )quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah senin gibi taraftar herzaman baştaçıdır. Futbolu biz oynadık GS kazandı ama sağlık olsun. : ) Cardozo Ve mehmet Ekici İlk 11 de olması lazımdı.Gnosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-09-2015, 20:45:56Merhaba, GS li değilim. Fb liyim. 4 - 4 lük biri olsaydım belki GS li olabilirdimRapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle