RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GS'Lisiniz galiba? Maç günü neden yazmadınız?; )



Eyvallah senin gibi taraftar herzaman baştaçıdır. Futbolu biz oynadık GS kazandı ama sağlık olsun. : ) Cardozo Ve mehmet Ekici İlk 11 de olması lazımdı.
Merhaba, GS li değilim. Fb liyim. 4 - 4 lük biri olsaydım belki GS li olabilirdim