RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar .

20:00 'da oynanacak olan TRabzonspor - GS maç tahmini yapalım buyrun..:

Ben 2-1 yeneriz diyorum.. inşALLAH
Galatasaraylıyım ancak o oynanan futbolu gördükçe keşke trabzon tarihi fark atsa da bize artık birileri takımda birşeylerin yerinde olmadığını görse dedim ama gel gör ki trabzon o kadar direğe attı dışarı attı en son dayanamadı kendi kalesine attı