KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam geçmiş olsun
quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, Geçmiş olsun
GS'Lisiniz galiba? Maç günü neden yazmadınız?; )

Gnosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaraylıyım ancak o oynanan futbolu gördükçe keşke trabzon tarihi fark atsa da bize artık birileri takımda birşeylerin yerinde olmadığını görse dedim ama gel gör ki trabzon o kadar direğe attı dışarı attı en son dayanamadı kendi kalesine attı
Eyvallah senin gibi taraftar herzaman baştaçıdır. Futbolu biz oynadık GS kazandı ama sağlık olsun. : ) Cardozo Ve mehmet Ekici İlk 11 de olması lazımdı.