• 18-02-2008, 20:17:33
    #28
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçte sempatik olarak lanse edilmiyor uyuşturucu kullananlaralara küfreden ama satan bir şerefsizi canlandırıyor.
    sempatik olarak lanse edilmese bu başlık neden bu şekilde açılsın "Muro çok komik adam ya" söylediklerinle çelişmiyormu ?
  • 18-02-2008, 20:24:02
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş senin bakış açın esprili biri olması veya seni güldürmesi,ama o bir terörist,neden terörist birisi milletin gözüne sempatik olarak lanse ediliyor ? Birde bu taraftan bak olaya.
    Film o film.
  • 18-02-2008, 20:25:18
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sempatik olarak lanse edilmese bu başlık neden bu şekilde açılsın "Muro çok komik adam ya" söylediklerinle çelişmiyormu ?
    Bak üstteki mesajda Harun ne demiş?
  • 18-02-2008, 20:27:49
    #31
    benim adamım bulut yalçın
  • 18-02-2008, 20:36:41
    #32
    Üyeliği durduruldu
    MRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim adamım bulut yalçın
    Aynen .. Bulut gerçekten o rolün adamı yani
  • 18-02-2008, 21:57:26
    #33
    konuşmasına bayılıyorum bu adamın emperyalistten başlıyor söylemediği laf bırakmıyor
  • 18-02-2008, 23:24:20
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Muro Fan Kılap açakmı
  • 21-02-2008, 14:59:21
    #35
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipik bir burjuva esprisiyle karşı karşıyayız
    konuya en güzel cevap
  • 21-02-2008, 21:50:33
    #36
    MRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim adamım bulut yalçın
    Sen neyin başkanısın