Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sempatik olarak lanse edilmese bu başlık neden bu şekilde açılsın "Muro çok komik adam ya" söylediklerinle çelişmiyormu ?
Bak üstteki mesajda Harun ne demiş?