Konu
Muro çok komik adam ya
18-02-2008, 20:25:18
#30
Sabri
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sempatik olarak lanse edilmese bu başlık neden bu şekilde açılsın "Muro çok komik adam ya" söylediklerinle çelişmiyormu ?
Bak üstteki mesajda Harun ne demiş?