• 18-02-2008, 16:12:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sevmeye Basladım Muroyu
  • 18-02-2008, 16:28:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cok komik adam muro
  • 18-02-2008, 16:47:02
    #12
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "millet tarhana içer,bu keş eroin çeker"
    Bu adam diziye farklı bir renk katıor .
  • 18-02-2008, 16:51:21
    #13
    ohooo siz gündemi geriden takip ediyoruz, biz çevremizdeki arkadaşlar arasında muroca konuşuyoruz uzun zamandır.
    En güzel yeri son bölümde malları limandan yüklerken bulutla dialoglarıydı daha doğrusu sadece gülme kısmıydı, perşembeden beri o espiriyi yapmaktan bıkmadım bıkmayacam
    Aynen şöyle (izlerseniz çok güleceksiniz);

    - (kafayı bi sağ bi sol yapıyor bu arada)Hah Hah Hah Hah, Muronun ölümü! Sanada abes gelmiyormu biraz
  • 18-02-2008, 17:00:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipik bir burjuva esprisiyle karşı karşıyayız
    hehehe
    al gulum ver gulum
  • 18-02-2008, 17:03:07
    #15
    bulut ve memati'nin konuşmaları daha sempatik ve hoş.
  • 18-02-2008, 17:25:19
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bulut'la Memati'nin arası hoşuma gidiyor
    Muro ayrı bir dert
    TayFun KesKin
  • 18-02-2008, 17:57:54
    #17
    Muroda yakında polat'ın saflarına katılır yada direkman ölür. Bu dizinin bu kadar sevilmesinin sebebi herşeyi tatında bırakması.
  • 18-02-2008, 17:58:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    nalet olsun ya nalet olsun