arkadaşlar paylaşayım dedim ben çok gülüyorum
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=NMBqDMTQn0Y[/MEDIA]
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=EPqOoZ7iVKg[/MEDIA]
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=TpK0ordmn2U[/MEDIA]
Muro çok komik adam ya
35
●902
- 18-02-2008, 14:24:27Bu dizide muro sayesinde sürekli terör örgütü konuşuluyor artık diziyi izlemiyorum
- 18-02-2008, 15:39:39bilader bu yazdığın yorum tartışmaya açık bir yorum tepki verenler olabilir.habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne oldu zorunamı gitti? felan diye mesajlar gelirse şaşma ne demek istediğini daha açık belirtsen iyi olur bence.
mAnkyak