• 18-02-2008, 14:08:09
    #1
    arkadaşlar paylaşayım dedim ben çok gülüyorum


    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=NMBqDMTQn0Y[/MEDIA]

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=EPqOoZ7iVKg[/MEDIA]

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=TpK0ordmn2U[/MEDIA]
  • 18-02-2008, 14:24:27
    #2
    Bu dizide muro sayesinde sürekli terör örgütü konuşuluyor artık diziyi izlemiyorum
  • 18-02-2008, 15:24:55
    #3
    dizideki en sempatik adam bu oldu çıktı
  • 18-02-2008, 15:26:27
    #4
    mAnkyak işte
  • 18-02-2008, 15:27:18
    #5
    muro iyi hoş'ta,uyuşturucu tüccarlarını bu derece sempatikleştirmek'te kafamda soru işaretleri bırakıyor
  • 18-02-2008, 15:31:19
    #6
    tipik bir burjuva esprisiyle karşı karşıyayız
  • 18-02-2008, 15:31:19
    #7
    "millet tarhana içer,bu keş eroin çeker"

  • 18-02-2008, 15:39:39
    #8
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dizide muro sayesinde sürekli terör örgütü konuşuluyor artık diziyi izlemiyorum
    bilader bu yazdığın yorum tartışmaya açık bir yorum tepki verenler olabilir.

    ne oldu zorunamı gitti? felan diye mesajlar gelirse şaşma ne demek istediğini daha açık belirtsen iyi olur bence.
  • 18-02-2008, 15:51:23
    #9
    muro bu dizinin tuzu biberi. önemli olan dizide verilen üstü kapalı mesajları alıp anlayabilmek