Bu dizide muro sayesinde sürekli terör örgütü konuşuluyor artık diziyi izlemiyorum
bilader bu yazdığın yorum tartışmaya açık bir yorum tepki verenler olabilir.
ne oldu zorunamı gitti? felan diye mesajlar gelirse şaşma ne demek istediğini daha açık belirtsen iyi olur bence.