ohooo siz gündemi geriden takip ediyoruz, biz çevremizdeki arkadaşlar arasında muroca konuşuyoruz uzun zamandır.
En güzel yeri son bölümde malları limandan yüklerken bulutla dialoglarıydı daha doğrusu sadece gülme kısmıydı, perşembeden beri o espiriyi yapmaktan bıkmadım bıkmayacam
Aynen şöyle (izlerseniz çok güleceksiniz);

- (kafayı bi sağ bi sol yapıyor bu arada)Hah Hah Hah Hah, Muronun ölümü! Sanada abes gelmiyormu biraz