Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçte sempatik olarak lanse edilmiyor uyuşturucu kullananlaralara küfreden ama satan bir şerefsizi canlandırıyor.
sempatik olarak lanse edilmese bu başlık neden bu şekilde açılsın "Muro çok komik adam ya" söylediklerinle çelişmiyormu ?