• 10-02-2008, 00:00:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yaw arkadaşlar gece sabaha kadar foruma giren insanlarız bi gecede şöle sağlam bi turnuva yapsak ya Şöle bi yöneticinin kanatları altında
    Ama öle ii bilmeyen gelmesin :P Gece gece bide yerden ok toplamayak

    benim önerebilceğim cikcik.com war program indiriosunuz cıvıl cıvıl kamera falan da war efil efil oynardık

    Tavlada olur batakda kingde bilimum kumar oyunları olur

    Ama bi turnuva yapak bence bakalm kim nekadar oyun bilio
  • 10-02-2008, 00:02:39
    #2
    çok süper olum batakta iddaalıyım
  • 10-02-2008, 00:09:10
    #3
    ooo okey turnuvası gerçekten çok iyi olur ya
  • 10-02-2008, 00:11:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    okeyin bi yerlerine koymuş adamım her türlü yaparım
  • 10-02-2008, 00:17:08
    #5
    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okeyin bi yerlerine koymuş adamım her türlü yaparım

    adam okeyboy
  • 10-02-2008, 00:21:30
    #6
    yaparız iyi olur
  • 10-02-2008, 00:22:56
    #7
    iyi fikir önce küçük çapta bişiler yapalım da bakalım o potansiyel var mı
  • 10-02-2008, 00:24:43
    #8
    Varım sonuna kadar İhalede oynarım batakta okeyde..Güzel bi etkinlik olacağından eminim.Güzel düşünce..
  • 10-02-2008, 00:28:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    walla dediğim gibi ben cikcik.com u öneriorm en janjanlısı o bildiğim
    Ama sizde yer söyleyin ona göre bi kaç el gidip öğrenelim deneyelim...
    Sora taş nası atılıo, nası çekiliyo, yok nereye bitecem olmasn